Magunkról

Kulcsszó optimalizált, hatékony online marketing

A Facebook mára nélkülözhetetlen egy cég életében. A Facebook népszerűsége miatt mára elengedhetetlen eleme kell, hogy legyen egy cég marketing stratégiájának. Ennek egyszerű az oka, mert lényegében minden korosztály megtalálható a felhasználói között, így könnyedén elérheted a célcsoportodat.

bővebben


Google Ads kampányok tervezése, kezelése

 

Az Adwords a Google kattintás alapon elszámolásra kerülő (PPC – pay per click) hirdetési rendszere, amely előre beállított hirdetéseket jelenít meg attól függően, hogy a felhasználó épp mire keres rá a Google keresőben. És csak akkor kell fzetni, ha a felhasználó rákattint az adott hirdetésre. A természetes találati listán az első pozíciókat megszerezni nem egyszerű feladat, viszont az Adwords hirdetési rendszer használatával akár azonnal a legjobb pozíciókban lehet az oldal a keresőkben.

Mi mindenre alkalmas egy Adwords hirdetés?

  • Új látogatók szerzése a weboldalra
  • Ajánlatkérők számának növelése
  • Vásárlók számának növelése, új vásárlók szerzése
  • Régi vásárlók vásárlásra ösztönzése
  • Eseményre jelentkezők számának növelése
  • Hírlevél feliratkozók gyűjtése
  • Márkaismertség növelése
  • Akciók, végkiárusítások, elfekvő készletek népszerűsítése

Adwords kampány szolgáltatásunk:

  • Adwords kampányok tervezése és lebonyolítása
  • Adwords hirdetések készítése
  • Adwords kampányok vizsgálata, optimalizálása
  • Display kampányok lebonyolítása
  • Remarketing kampányok

Miért érdemes az Adwords kampány kezelését szakemberrel végeztetni?

Bár az Adwords kezelése, beállítási felületeinek használata megtanulható, vannak online leírások az interneten, mégis jobb az Adwords kampány kezelést szakemberre bízni.
Az Adwordsben egy tapasztalatlan kampánykezelő hamar el tudja költeni a pénzét, és még kattintás is lesz belőle, tehát látogató is jön az oldalra. A profi kampánykezelő szakember azonban úgy optimalizálja az Adwords fiók beállításait, hogy a legalacsonyabb költséggel a legtöbb olyan látogató érkezzen az oldalra, aki ténylegesen vásárol, ajánlatot kér, vagy a cég céljainak megfelelő interakciót végzi el az oldalon. 
További ok a szakember bevonása mellett, hogy a kampányok környezete folyamatosan változik, a konkurencia sem tétlenkedik, tehát folyamatos felügyelet és beavatkozás szükséges, arról nem is beszélve, hogy az Adwords fejlesztői is folyamatosan hozzák az új, egyre összetettebb megoldásokat.

 

Ajánlatunk felkeltette érdeklődésedet?

 

Árajánlatkérés