webdesign tervezés

Hangsúly a minőségen és a használhatóságon

Ma már nem kérdés, hogy kell e weboldal; a kérdés, hogy kivel készíttesse el.
Az interneten napi 24 órán keresztül találkozhatnak a látogatók a honlapjával, emiatt a legköltséghatékonyabb megoldásnak számít.
Gondoljon csak bele hány potenciális ügyfelet veszít el nap mint nap azáltal, ha az Ön cége nem található meg az Interneten?

bővebben

Közösségi média oldal kezelés

A Facebook közösségi oldalt senkinek nem kell bemutatnom, az biztos. Rengetegen ismerik és használják, szerte a világon. Ezért is remek felület marketing szempontból, hiszen sok potenciális személyt érhetünk el hirdetéssel vagy akár csupán cégünk, márkánk, termékünk jelenlétével. A hazai vállalkozások többségének van céges Facebook oldala, de talán még csoportja is.

A közösségi oldalakon való jelenlét egy vállalkozás számára már évek óta kötelező. Lassan ott tartunk, hogy nem csak a fiatal korosztály, hanem a középkorúak is szerves részét képezik a közösségi oldalak felhasználó táborának. Így nem csak fiatalokat célozhatunk meg közösségi oldalakon való céges jelenlétünkkel. Legyen szó akár termékről, akár szolgáltatásról, fontos, hogy megtalálhassák ezen oldalakon és fel tudják venni velünk a kapcsolatot. Azonban az sem mindegy, miként néz ki a vállalkozásunk közösségi oldalakon és mennyire mutatunk aktivitást.

Többféle megoldásban is gondolkodhatunk:
A közösen kidolgozott kommunikációs terv alapján egy hónapra előre megírom napi 1 post szövegét, amit Te magad időzítesz majd be.
Másik megoldás, egy héten 6 postot írok ls vállalom a kommentek megválaszolását is.

✔ Hirdetéskezelés 
✔ Facebook oldal létrehozása
✔ Facebook poszt készítése, hirdetése
✔ Facebook kampány kezelés

Közösségi oldalak kezelése:

  • Rendszeres friss tartalmak: Legyen szó akár hírekről, rövidebb leírásokról vagy aktivitásra buzdító post-okról, fenntartom a követők érdeklődését az oldalunk iránt.
  • Változatos, de témába vágó: Olyan anyagok írása, megosztása, amik a szolgáltatásunk vagy termékünk témájában van és finoman van benne megfogalmazva annak előnyei, de nem tolakodóan.
  • Gyors válasz küldése: Kérésére a közösségi oldalakra érkező üzenetekre felhívom a figyelmét, hogy ne kelljen Önnek folyamatosan figyelnie ezekre. Nincs is rosszabb ha egy cég nem válaszol egy megkeresésére.
  • Többféle közösségi oldal kezelése: Az alábbi oldalakkal foglalkozom elsősorban: Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Instagramm, Google Plus